5 February 2013

Seorang wanita cuba protes pemakaian Islam Akhirnya dirinya sendiri terbakar

INDIA - Ini adalah contoh dan pengajaran bagi sesiapa yang menentang dan membenci syariat Islam dan seluruh perintah-perintah Allah SWT. Sekumpulan wanita di India melakukan aksi protes dengan cuba membakar tudung yang sengaja mereka bawa. Namun, apa yang berlaku, Allah SWT., Mengazab wanita ini dan membakarnya di dunia. Api membakar tubuh wanita tersebut. Allahu Akbar!

Dalam sebuah tayangan video yang telah tersebar luas di Youtube, yang diposting oleh Moslim Mowahed, kelihatan sekumpulan perempuan India melakukan aksi protes terhadap tudung atau hijab, pakaian yang diwajibkan oleh Allah SWT., Kepada Muslimah (wanita Muslim). Perempuan-perempuan India ini, mengenakan pakaian tradisional India (Sari) kelihatan di atas tandon (tempat penampungan) air yang cukup tinggi dan mula berteriak-teriak memprotes hijab atau tudung.

Tak lama kemudian, nampak seorang dari mereka, dibantu rakannya, langsung meletakkan tudung hitam yang sudah dipersiapkan, menyiramkan minyak, dan lalu membakarnya. Apa yang terjadi, si perempuan itu yang ternyata langsung membara. Api menjilat seluruh tubuhnya. Si wanita ini pun langsung turun dengan api marak yang sudah menyelimuti seluruh tubuhnya. Laa haula wa laa quwwata illa billah.

Sementara satu wanita lain pun terbakar dengan api yang menyala-nyala dan masih berada di atas tandon.Teriak dan jerit histeria bersahutan keluar dari para peserta aksi yang sebahagian besar wanita India dan ada juga lelaki dengan memakai pakaian khas agama sikh. Menurut maklumat yang adi di video di Youtube yang diposting pada hari Ahad, (03/02/2013) ini, si wanita tadi adalah seorang guru dari Punjab yang akhirnya terkorban dalam insiden konyol tersebut.

Sekali lagi, tayangan video ini adalah sebuah contoh dan pengajaran bagi sesiapa yang menghina, menentang, dan memerangi syariat Allah SWT., Termasuk hijab atau tudung, maka Allah SWT., Pasti akan menerima azabnya, di dunia, apatah lagi di akhirat nantinya. Allahu Akbar!

1 comment:

  1. Berita ni tak betul.."A young teacher has died of her injuries after setting herself alight in the Indian state of Punjab. The teacher, Kiranjit Kaur, aged 27 was protesting with her colleagues for the regularisation of their contracts and for entry into the elementary teacher training scheme. Hundreds of teachers demonstrated in support of the demands and when they heard of Kaur’s death, hurled stones at the police."
    Boleh baca lagi di http://www.ndtv.com/article/cities/punjab-teacher-dies-after-setting-herself-ablaze-16011

    ReplyDelete