21 February 2013

Hebat! Cara Orang Afrika Tangkap Ular

Sekumpulan orang Afrika bertindak berani menangkap ular tanpa menggunakan sebarang perangkap. Mereka menggunakan segala keberanian mereka untuk menangkap haiwan berbisa tersebut. Sungguh luar biasa.

Tidak sangka orang Afrika mempunyai keberanian untuk menangkap ular dalam lubang yang sangat berisiko. Walaupun terpaksa masuk dalam lubang sempit, mereka sanggup. Dan pastinya, hanya yang betul-betul berani sahaja mampu melakukannya. Kalau yang baru tengok ular je pun dah takut, lupakan je lah. Mari kita lihat gambar-gambar orang Afrika ni menangkap ular sawa dan telurnya yang sedang beristerirehat dalam sarangnya. Menyeramkan!




 


P/S: Sungguh berani betul orang Afrika ini. Kalau kita jangan harap nak tangkap macam itu sahaja. Jangan kata tangkap, kalau terjumpa ular sawa mesti lari lintang pukang. Itulah salah satu keberanian mereka, sungguh berani apa jua situasi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Agama

 

Halimislam Online 2011-2012. All Rights Reserved | Back To Top |