2 April 2012

Penipuan besar Yahudi Zionis dalam penerokaan Angkasa lepas

Walaupun kita telah belajar semua tentang bumi,tetapi masih terdapat lagi rahsia alam angkasa lepas.Saya telah kumpulkan beberapa teori-teori konspirasi yang paling terkenal mengenai ruang angkasa. Sekiranya saya tersilap,sila beri pendapat.

Pendaratan Bulan adalah satu penipuan
 Pendaratan di bulan adalah tipu helah Amerika Syarikat. Ini kerana Amerikasebenarnya tidak mempunyai teknologi yang diperlukan untuk mengangkut manusia ke bulan dan kembali ke bumi.

Permukaan Planet Marikh
 Pada tahun 1970-an, kapal angkasa NASA mengambil gambar permukaan Marikh dan menghantar imej kembali ke NASA. Dalam satu gambar, bukit di permukaan Marikh 'kelihatan sedikit seperti muka. Ahli teori konspirasi berteorikan bahawa suatu tamadun makhluk asing menjajah Marikh dan bahagian muka adalah bukti kewujudan makhluk asing.

Permukaan rata bumi
 Pada tahun 1956, Samuel Shelton mengemukakan teori tentang bentuk Bumi iaitu, bahawa ia adalah rata.

Satelit pengintip USA 193
 Pada Dec 14, 2006, Van denberg Pangkalan Tentera Udara melancarkan sebuah roket yang membawa satelit yang dipanggil USA 193. Satelit itu adalah sebahagian daripada program perisikan Pejabat Kebangsaan Peninjauan. Dalam erti kata lain, ia adalah sebuah satelit pengintip.

Planet X
 Adakah sistem suria kita mengandungi planet gergasi, dan tidak dinamakan? Ia berfungsi, mengikut teori Planet X. Teori ini mengatakan bahawa sistem solar kita mempunyai 10 buah planet jika anda mengira Pluto sebagai sebuah planet.

Pembohongan Roswell
 Ramai yang percaya bahawa tentera AS menjumpai kemalangan kapal angkasa makhluk asing di Roswell, New Mexico. Mereka mendakwa bahawa pelbagai bahagian kapal angkasa makhluk asing telah diambil dari tempat kejadian.

Illuminati dan Kebesaran-12
 Rahsia kerajaan adalah tunjang dalam teori konspirasi. Menurut William L. Moore, "UFOlogist," Kebesaran-12 adalah kod nama untuk jabatan kerajaan rahsia yang diketuai oleh Presiden Amerika Syarikat, Harry Truman.

2012 dan berakhirnya dunia
 Kita boleh menyalahkan semua bangsa Maya. Mereka mencipta Kalendar Count Long, sistem pengukuran masa yang mempunyai kepentingan rohani dengan budaya mereka. Mereka menganjurkan kalendar mereka ke dalam kitaran yang akan berakhir pada Disember 2012.

Peralihan Kutub
 Sesetengah orang percaya bahawa Kutub Utara dan Kutub Selatan Bumi tidak selalu terletak di mana mereka berada sekarang. Mereka percaya Bumi pernah berputar pada paksi yang berbeza. Yang lain mengatakan bahawa bumi sentiasa berputar pada paksi kutub, tetapi kerak Bumi beralih supaya tanah sentiasa terletak pada setiap perubahan kutub.

Angkasawan mati
 Ia adalah dikatakan bahawa Gagarin bukanlah orang pertama. Dua adik-beradik Itali mengatakan bahawa mereka dipintas penghantarannya antara operasi darat dan kapal angkasa untuk kedua-dua misi Amerika dan Soviet.Penyokong teori percaya kerajaan Soviet menyembunyikan kematian angkasawan ini untuk memelihara reputasi negara sebagai pemimpin penerokaan angkasa lepas.

0 comments:

Post a Comment