7 March 2012

Wanita ini menikah dengan anjing

Setiap manusia pasti mendambakan pasangan yang ideal untuk dijadikan pasangan hidup. Tapi bagaimana kalau pasangan ideal itu ditemui pada makhluk dari jenis lain?

Buat Emily Mabou, 29, hal itu tak jadi masalah dan dengan alasan itulah dia membuat keputusan untuk berkahwin dengan anjingnya sendiri! Perempuan dari Desa Aburi, Togo, itu berpendapat, hanya pada anjing itu dia melihat peribadi ideal laki-laki yang selama ini didambakannya.

Katanya, Saya sudah membuat hubungan dengan begitu banyak laki-laki tapi mereka semua sama saja, cuma mahukan seks dan suka berbohong. Anjing saya lain, dia baik, setia pada saya dan dia selalu melayan saya dengan hormat, "jelas Emily.

Akhirnya jadilah majlis perkahwinan telah diadakan oleh dipimpin paderi traditional tempatan dan warga kampung yang berduyun-duyun hadir kerana ingin tahu.

Tapi majlis ini tidak dihadiri keluarga terdekat dan kerabat Emily kerana mereka menganggap ini adalah "tindakan gila".

Apabila ditanya bagaimana dia akan punya anak dengan suaminya itu, Emily menjawab tegas dia akan mengambil anak angkat. Ingat cerita lengenda sang kuriang, dimana Dewi Sumbi memiliki suami anjing yang akhirnya terbunuh oleh anaknya sendiri.

0 comments:

Post a Comment