31 January 2012

Wanita sumbang mahram dipenjara


SINGAPURA: Seorang wanita yang mengadakan hubungan seks dengan ayahnya sendiri, diarah diletak di bawah pengawasan selama 12 bulan oleh mahkmah.

Dia wanita pertama dijatuhkan hukuman kerana sumbang mahram. Ayahnya kini dipenjara selama tiga tahun atas kesalahan yang sama. 

Wanita itu yang pernah bekerja sebagai eksekutif teknikal mengadakan hubungan seks dengan bapanya, seorang tukang paip berusia 28 tahun, di rumah mereka pada April 2008. 

Dia mempunyai hubungan rapat dengan ayahnya dan menemankannya ke kedai kopi untuk bertemu dan minum dengan kawan-kawannya sejak 2006.


Mereka juga dikatakan menyentuh alat sulit masing-masing ketika berada sendirian di rumah.


Mereka pernah bergaduh ketika minum, tetapi setelah wanita itu meminta maaf, mereka berpelukan dan mengusap satu sama lain. 

Mereka kemudian mengadakan hubungan seks. 

Dalam tempoh 12 bulan di bawah pengawasan, wanita itu akan tinggal bersama makciknya dan menghadiri sesi terapi dengan seorang pakar psikologi. - Asiaone

1 comment:

  1. Gejala sumbang mahram ini amat meluas di negara iceland akibat keadaan unik di pulau itu: https://thevexingworld.blogspot.com/2017/08/hubungan-seks-sedarah-di-iceland.html

    ReplyDelete